Site Rengi

DOLAR 32,5939
EURO 34,7885
ALTIN 2.416,65
BIST 9.645,02
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Eskişehir 31°C
Az Bulutlu
Eskişehir
31°C
Az Bulutlu
Çar 27°C
Per 21°C
Cum 25°C
Cts 24°C

Çocukların Matematik Atölyesi

15.08.2019
A+
A-

Anadolu Üniversitesi Türk Dünyası Bilim, Kültür ve Sanat Merkezi’nde yer alan “Çocukların Matematik Atölyesi”, 3-9 yaş arası çocuklara matematiği sevdirmeye devam ediyor. 
Son olarak atölye çalışmasına Tepebaşı Cemal Ererdi Anaokulu öğrencileri, öğretmenleri ve velileri katıldı. Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Eğitimi Anabilim Dalı Öğretim Üyesi ve Çocukların Matematik Atölyesi Sorumlusu Doç. Dr. Serap Erdoğan, bugüne kadar altı anaokulu ağırladıklarını ve yüzden fazla çocuğa ulaştıklarını söyledi. Erdoğan, “Buradaki öğrencilerimize, matematik becerilerini tespit etmek amacıyla hazırladığımız ‘Anadolu Okulöncesi Matematik Beceri Ölçeğini(ANOMAT)’ uygulayarak durumlarını tespit ediyoruz. Sonrasında öğrencilerimizin ailelerine; matematik becerilerini desteklemeye, çevresel süreçleri nasıl düzenleyebileceklerine ve aile olarak nasıl bir yol izleneceğine yönelik öneriler getiren bir rapor yazılarak gönderiliyor. Bu çalışmayı her öğrenciye ayrı ayrı uyguluyoruz. Şu ana kadar olumlu geri dönüşler aldık, aileler bu uygulamadan çok memnun kaldılar” ifadelerini kullandı. 
Doç. Dr. Serap Erdoğan, bugüne kadar etkileşimde bulundukları çocukları, başarı durumlarına göre ayırıp Eylül ayından itibaren bireysel ve grup çalışmalarıyla destekleme programlarına alacaklarını ifade ederek, “Açıldığımız günden beri en önemli hedeflerimizden biri de okul öncesi ve ilköğretim öğretmenlerine örnek etkinlikler sunarak sınıflarında matematik programlarını nasıl hazırlayıp sunabileceklerine ve bunları nasıl değerlendirmeleri gerektiğine dair örnek olmaya çalışmak. Bu doğrultuda etkinliklerimizi takip eden okulöncesi öğretmenlerinin görüşlerini belirtmelerini istiyoruz. Ayrıca yaptığımız çalışmalardan sonra okulöncesi öğretmenlerimizden eğitim ortamlarında öğrencileri takip etmelerini istiyoruz. Atölye çalışmalarımızdan sonra öğrencilerde ne gibi gelişmeler yaşandığını, günlük hayatlarında nelerin değiştiğini öğrenmek adına öğretmenlerimizden yansıma raporu adını verdiğimiz bir rapor talep ediyoruz. Bu sayede eğitmenlerin, çocukların burada öğrendiklerini programlarına nasıl uyum sağlayacaklarını da görme şansına sahip oluyoruz" dedi. 

YORUMLAR

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.