Sivrihisar Belediye Başkanı Habil Dökmeci belediye personeli ile bir araya gelerek bayramlaştı.

Sivrihisar Belediye Başkanı Habil Dökmeci belediyede görev yapan personelle bir araya geldi. Bayramlarını kutlayan Başkan Dökmeci "Kıymetli çalışma arkadaşlarımızla bayramlaşma programında bir araya gelerek bayramın birlik ve beraberliğimizi pekiştirmesini diledik.

Tepebaşı Belediyesi'nde Yeni Skandal "Karı Koca Belediyeciliği"
Tepebaşı Belediyesi'nde Yeni Skandal "Karı Koca Belediyeciliği"
İçeriği Görüntüle

Bu vesileyle personelimizin hesaplarına bayram ikramiyelerinin yatırıldığı müjdesini paylaştık. Özverili çalışmalarıyla Sivrihisar’ımıza hizmet eden tüm mesai arkadaşlarımıza teşekkür eder, kendilerine ve ailelerine sağlıklı, huzurlu bir bayram dilerim" dedi.