Eskişehir’in Kurtuluşunun 103’üncü yıl dönümü kapsamında açılışı gerçekleştirilen sergi, tarih meraklılarının ilgisini çekti.

İl Sağlık Müdürü Doç. Dr. Yaşar Bildirici: “Hipertansiyonu Birlikte Kontrol Edelim”
İl Sağlık Müdürü Doç. Dr. Yaşar Bildirici: “Hipertansiyonu Birlikte Kontrol Edelim”
İçeriği Görüntüle

Eskişehir İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü Sanat Galerisi’nde ‘1922 Osmanlı Gazetelerinde Eskişehir: Direnişin Kalbi, Zaferin Eşiği’ başlıklı sergi açılışı gerçekleştirildi. Sergi açılışını Eskişehir Valisi Hüseyin Aksoy kurdele keserek yaptı. Sergide dönemin gazetelerinden yansıyan haberler aracılığıyla şehrin direniş ruhu ve zafer yolculuğu ziyaretçilere aktarıldı.