İnönü Belediye Başkanı Serhat Hamamcı, 19 Ekim Muhtarlar Günü nedeniyle İnönü Belediyesi Gençlik Merkezi’nde mahalle muhtarlarıyla kahvaltıda buluştu.

Atıyla doğaya çıkıp küçükbaş hayvanları için tırpanla ot biçiyor
Atıyla doğaya çıkıp küçükbaş hayvanları için tırpanla ot biçiyor
İçeriği Görüntüle

İlçeye bağlı mahalle muhtarlarının katılımıyla gerçekleştirilen programda Başkan Hamamcı, bir konuşma gerçekleştirdi. Başkan Hamamcı, her zaman muhtarlar ile istişare içerisinde ilçeye hizmet ettiklerini belirterek 19 Ekim Muhtarlar Günü’nü kutladı. İlçede görev yapan muhtarlar ise yapılan program ve gösterdiği ilgiden dolayı Başkan Hamamcı’ya teşekkürlerini ilettiler.