Eskişehir’de çöp konteyneri boşken yanına atılan atıklar, oluşturduğu kötü manzara ve koku ile vatandaşın tepkisini topladı.

Tepebaşı İlçesi Mustafa Kemal Paşa Mahallesi Kubilay Sokak üzerinde bulunan çöp konteynerinin yanına bırakılan atık poşetler dikkat çekti. Konteyner boş olmasına rağmen çöp poşetlerinin neden içerisine atılmadığı mahallede merak konusu olurken, ortaya çıkan kötü manzara tepkiye neden oldu.

Gediz OSB Heyetinden Eskişehir  OSB’ye  Ziyaret
Gediz OSB Heyetinden Eskişehir OSB’ye Ziyaret
İçeriği Görüntüle

Aynı zamanda kötü koku oluşmasına da sebebiyet veren çöplerle ilgili yetkililere seslenen vatandaşlar, konuyla ilgili çalışma yapılmasını istedi.