Eskişehir Valiliği, kene konusunda tedbirin elden bırakılmaması gerektiğiyle ilgili vatandaşları uyardı.

Yaz aylarının gelmesiyle birlikte yurt genelinde kene görülme sıklığı arttı. Keneyle mücadele için doğal avcıları olan keklikler geçtiğimiz günlerde doğaya salınırken, Eskişehir Valiliği konuyla ilgili uyarı içerikli bir paylaşım yaptı. Valiliğin sosyal medya hesabından yapılan paylaşımda, "Keneyi hafife almayın! Tarla, bahçe ve ahır gibi kene yönünden riskli yerlere giderken vücudunuzu öretecek giysiler giyin ve paçanızı çorabınızın içine sokun.

Sağlık-Sen'den Basın Açıklaması
Sağlık-Sen'den Basın Açıklaması
İçeriği Görüntüle

Kene vücudunuza tutunmuşsa hemen en yakın sağlık kuruluşuna gidin. Tedbiri elden bırakmayın" ifadeleri yer aldı.