Eskişehir'de son 1 hafta içerisinde gerçekleştirilen gıda ve yem denetimleri sonucunda toplam 694 bin 620 TL ceza yazıldı.
Eskişehir Valiliği, 'Tüketici Sağlığının Korunması ve Güvenilir Gıda Arzı Aylık Haftalık Raporu'nu yayınladı. Paylaşılan bilgiye göre, İl Tarım ve Orman Müdürlüğü'ne bağlı Gıda ve Yem Şube Müdürlüğü ekiplerince 18-24 Aralık 2025 tarihleri arasında çalışma yapıldı. Ekiplerce 294 risk esaslı gıda ve yem işletme denetimi, 5 numune alımı, 56 ithalat ile 170 ihracat işlemleri gerçekleştirildi. Denetimler sonucunda toplam 10 idari yaptırım uygulandığı, 694 bin 620 TL ceza yazıldığı, 4 imha ve 1 toplatma kararı alındığı belirtildi.
Gıda ve yem denetimlerinde 694 bin TL ceza kesildi
Yorumlar
Trend Haberler
Emniyet Genel Müdürlüğü Eskişehir trafiğindeki ihlalleri paylaşarak uyardı
Zayıflamak isteyenlerin yeni gözdesi 'karnıyarık otu tohumu' oldu
Eskişehir'de kaybolan gebe inek dron ile aranıyor
Eskişehir MY Okulları'nda Coşkulu Mezuniyet: 83 Genç Geleceğe Uğurlandı
Deniz Oktay'ı boğduktan sonra cesedini yakan sanığa ağırlaştırmış müebbet hapis cezası verdi
Trafik kazası: 1 ölü, 4 yaralı





