Eskişehir Gençlik ve Spor il Müdürlüğü Okul Sporları Şube Müdürü Halil İpekçi Başkanlığında; 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Okul Sporları sezon sonu değerlendirme toplantısı gerçekleştirildi.
Toplantıda geride kalan sezonun genel değerlendirmesi yapılırken, 2026-2027 sezonunda gerçekleştirilmesi planlanan faaliyetler ve organizasyonlar hakkında görüş alışverişinde bulunuldu.
Öğrencilerin spora erişimini artırmaya yönelik çalışmalar ve yeni dönem planlamaları ele alındı.






