Seyitgazi Kaymakamlığına yeni atanan Yeşim Altın ilçede ilk ziyaretini Seyitgazi Ziraat Odası'na yaptı. Kaymakam Altın'in ziyaretine Eskişehir Tarım ve Orman il Müdürü Ender Muhammed Gümüş'te eşlik etti . Seyitgazi Ziraat Odası Başkanı Erhan Erden ziyaretten duyduğu memnuniyeti ifade ederek Seyitgazi Kaymakamı Yeşim Altın a Odamıza yaptığı nazik Ziyaretten dolayı teşekkür ederim ifadelerini kullandı
Kaymakam'dan Seyitgazi Ziraat Odası na ziyaret
Yorumlar
Trend Haberler
Muhtardan mahalle halkına yeni sağlık ocağı için kayıt çağrısı
Eskişehirli gençler Milli Takıma destek için dağa Türk Bayrağı nakşetti
Tepebaşı'ndaki sokaklarda çevre ve görüntü kirliliğine sebep olan çöpler
Tabelaya sıkışan yavru kediyi esnaf kurtardı
Eskişehir'de ilkokul öğretmeninden acı haber
Gençlere Havacılık Aşılayan Buluşma..





