Eskişehir’de gerçekleştirilen ‘Kurumlar Arası Voleybol Turnuvası’nda İsmetpaşa Ortaokulu 1’inci oldu.

Eskişehirspor'un eski başkanı Koca: 'Eğer bütçeniz yoksa, kulübün önünü vakit kaybetmeden açın'
Eskişehirspor'un eski başkanı Koca: 'Eğer bütçeniz yoksa, kulübün önünü vakit kaybetmeden açın'
İçeriği Görüntüle

Mahmudiye Kaymakamlığı ile Gençlik ve Spor İlçe Müdürlüğü tarafından 6-13 Ocak 2025 tarihleri arasında ‘Kurumlar Arası Voleybol Turnuvası’ düzenlendi. Hem kurumlar arası birlik ve beraberliği arttırmak hem de spor bilinci oluşturmak amacıyla gerçekleştirilen turnuva yapılan müsabakaların ardından sona erdi. Turnuva sonucunda; İsmetpaşa Ortaokulu 1’inci, İmam Hatip Anadolu Lisesi 2’nci, Mahmudiye Belediyesi 3’üncü ve Mahmudiye Kaykamalığı 4’üncü oldu. Takımlara ödüllerini Mahmudiye Kaymakamı Semanur Kalkan takdim etti.