Bilecik'te seyir halindeki kontrolden çıkan otomobil beton bariyerlere çarpması sonucu meydana gelen trafik kazasında 2 kişi yaralandı.
Kaza, Bilecik-Bozüyük- Eskişehir karayolu Bozüyük Çevre Yolu'nda meydana geldi. Eskişehir istikametine seyir halindeki plakalı alınamayan otomobil sürücüsü A.A., bir anda direksiyon hakimiyetini kaybetti. Kontrolden çıkan otomobil yolun sağında bulunan beton bariyere çarptı. Meydana gelen trafik kazasında araç sürücüsü ve araçta yolcu olarak bulunan eşi A.A., yaralandı. Yaralılar olay yerine gelen acil servis ekiplerince yapılan ilk müdahalenin ardından Bozüyük Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı.
Polis kazayla ilgili inceleme başlattı.
Otomobil beton bariyerlere çarptı: 2 yaralı
Yorumlar
Trend Haberler
Emniyet Genel Müdürlüğü Eskişehir trafiğindeki ihlalleri paylaşarak uyardı
Zayıflamak isteyenlerin yeni gözdesi 'karnıyarık otu tohumu' oldu
Eskişehir'de kaybolan gebe inek dron ile aranıyor
Eskişehir MY Okulları'nda Coşkulu Mezuniyet: 83 Genç Geleceğe Uğurlandı
Deniz Oktay'ı boğduktan sonra cesedini yakan sanığa ağırlaştırmış müebbet hapis cezası verdi
Trafik kazası: 1 ölü, 4 yaralı





