Eskişehir'de gece saatlerinde akaryakıt istasyonundan çıkan otomobilin motosiklete çarpması sonucu meydana gelen kazada bir kişi hafif yaralandı.
Olay, Eskişehir Tepebaşı Eskibağlar Mahallesi'nde dün gece saatlerinde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, K.P., idaresindeki 26 AIA 499 plakalı araç, akaryakıt istasyonundan çıkış yaptığı sırada A.Ş., yönetimindeki 26 AOL 585 plakalı motosiklete çarptı. Çarpışmanın etkisiyle motosikletten düşerek hafif yaralanan A.Ş.'ye olay yerine gelen 112 Acil Sağlık ekipleri müdahale etti. Yaralının hayati tehlikesinin bulunmadığı öğrenilirken, polis ekipleri kaza ile ilgili inceleme başlattı.
Otomobil ile motosiklet çarpıştı: 1 yaralı
Yorumlar
Trend Haberler
Emniyet Genel Müdürlüğü Eskişehir trafiğindeki ihlalleri paylaşarak uyardı
Zayıflamak isteyenlerin yeni gözdesi 'karnıyarık otu tohumu' oldu
Eskişehir'de kaybolan gebe inek dron ile aranıyor
Eskişehir MY Okulları'nda Coşkulu Mezuniyet: 83 Genç Geleceğe Uğurlandı
Deniz Oktay'ı boğduktan sonra cesedini yakan sanığa ağırlaştırmış müebbet hapis cezası verdi
Trafik kazası: 1 ölü, 4 yaralı




