Eskişehir'de hava sıcaklığının 30 dereceye ulaştığı bölgede bunalan sokak kedisi, gölgedeki tarihi bir çeşmenin musluğundan damla damla akan su ile serinlemeye çalıştı.

Haziran ayının sonuna yaklaşılmasıyla birlikte Eskişehir'de yaz mevsimi daha da hissedilir hale geldi. Termometreler her geçen gün daha yüksek değerleri gösterirken, Tarihi Odunpazarı Evleri bölgesinde insanlar gibi bir sokak kedisi de sıcaktan bunaldı. Hava sıcaklığının 30 dereceye kadar ulaştığı çevredeki kedi, ağaçların gölgesi altında olan tarihi bir çeşmenin musluğundan damla damla akan su ile serinlemeye çalıştı. Çeşmenin alt kısmında biriken suya da kuyruğunu uzattığı görülen kedinin ilginç hali, görenlere tebessüm ettirdi.

Kaynak: İHA