Bugün yapılan Cumhurbaşkanlığı seçimleri İkinci tur oylamasında Eskişehir Valisi Erol Ayyıldız, sandık başına gidip Cumhurbaşkanlığı seçiminin ikinci turu için oyunu kullandı.

AK Parti Eskişehir Milletvekili Prof. Dr. Ayşen Gürcan, 2025-2026 Eğitim Yılını Değerlendirdi
AK Parti Eskişehir Milletvekili Prof. Dr. Ayşen Gürcan, 2025-2026 Eğitim Yılını Değerlendirdi
İçeriği Görüntüle

Vali Erol Ayyıldız, oy kullanma işlemini saat 11.30’da Hacı Süleyman Çakır Lisesi’nde gerçekleştirdi. Oy kullanmak üzere sandığa giden Vali Ayyıldız, sandık görevlileriyle tokalaştıktan sonra mührünü ve pusulasını alarak oy verme kabinine geçti. Oyunu kullandıktan sonra okuldan ayrılan Vali Ayyıldız, yürüyerek Eskişehir Valiliği'ne geri döndü.