Eskişehir Büyükşehir Belediyesi tarafından şehit yakınları ve gazilerin sosyal

yaşamlarını desteklemek, kurumsal ihtiyaçlarına modern ve işlevsel bir ortam sunmak

amacıyla hayata geçirilen sosyal tesis projesinde çalışmalar hızla devam ediyor.

Fen İşleri Dairesi Başkanlığı tarafından yürütülen projede inşaat çalışmalarında fiziki

gerçekleşme oranı yüzde 90 seviyesine ulaştı. Anıt Park içerisinde inşa edilen tesisin kısa süre

içerisinde tamamlanarak hizmete açılması hedefleniyor.

Şehit yakınlarımız ve gazilerimizin görüş ve talepleri doğrultusunda şekillendirilen proje

2026 yılının  ASKOM Toplantısı,Bilecik Bozüyük Devlet Hastanesinde gerçekleştirildi.
2026 yılının ASKOM Toplantısı,Bilecik Bozüyük Devlet Hastanesinde gerçekleştirildi.
İçeriği Görüntüle

kapsamında, Eskişehir Büyükşehir Belediyesi Sosyal Hizmetler Dairesi Başkanlığı

bünyesinde hizmet veren Şehit Aileleri ve Gaziler Koordinasyon Birimi ile Türkiye Muharip

Gaziler Derneği ve Türkiye Harp Malulü Gaziler Şehit Dul ve Yetimleri Derneği için modern

kullanım alanları oluşturuluyor.

Toplu taşıma duraklarına yakın konumuyla erişilebilirliği ön planda tutulan tesis, Eskişehir

Büyükşehir Belediyesi Sosyal Hizmetler Dairesi Başkanlığı tarafından yönetilecek.

Yerleşkede dernekler için özel ofisler, başkanlık odaları ve toplantı salonlarının yanı sıra ortak

kullanım alanları, makam bölümleri ve basın köşeleri de yer alacak.